måndag 14 december 2009

Trevlig kväll

Som jag nämnt tidigare åker jag runt och blir bjuden på mat, så även ikväll, tänk vilken fantastisk familj och vänner jag har prickat in! ;) Igår var det lunch hos mormor och morfar, middag hos Jim och idag middag med vänner. Dagens middag hjälptes vi dock åt med det blev både taco och pepparkaksbak, lite glögg och prat. Sedan var det så finurligt så vi skulle även byta julklappar för en liten summa, så denna söta tomte ni ser nedan hamnade hos mig =)



Och nu snöar det ute också! Fantastiskt! =)

P.S Jag bjöd på middag i fredags! ;) (så jag bjuder faktiskt tillbaka! hehe)

- - - - -
Am I doing the right thing in the right way with the right person at the right time in the right place for the right result - and am I the right person to be doing it?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar