lördag 26 december 2009

God fortsättning

30 minuter på stan och jag har nu avklarat mellandags rean, inge folk, ingen kö, super att vara där när de öppnar ;) haha nej, jag kan villigt erkänna att jag avskyr att trängas med folk på stan, jag håller mig därifrån.. men jag var så tvungen att åka ner och byta ett par skor jag fick i julklapp.. Jag passade på att införskaffa mig ett nytt underställ, det vart min mellandags rea shopping! Idag tänkte jag mysa lite hemma, har en ledig dag idag, imorgon jobbar jag 7-21.30

Min julgrupp blommar så fint nu =)

Jag vet inte riktigt vad jag gett mig in på, har införskaffat mig högklackade skor igen :P + att jag fick ett par av Jim i julklapp.. så jag måste öva, för jag är värdelös på att gå snyggt i ett par skor med 10 cm klack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar