fredag 5 mars 2010

Att köra bil

Igår kväll när jag var på väg hem körde jag PÅ cykelbanan PÅ fel sida vägen.. när jag kommer hem och slår på tv:n går Sveriges värsta bilförare på tv:n, kanske ska anmäla mig :P haha, nejdå så illa är det verkligen inte, nu var det så att jag var tvungen att ta den vägen då hela vägbanan blockerades av plogbilar och lastbilar, så det var inte bara jag som körde där! =)
Men apprå på programmet "sveriges värsta bilförare", så kan man ju inte annat säga än att det är helt sjukt.. å jag bara älskar det programmet :P Antingen så är jag knäpp på riktigt eller så har jag dålig humor, men jag skrattar så jag ligger dubbelvikt på golvet emellanåt!

http://www.youtube.com/watch?v=IJDHGoneS_s&feature=related
(Ett klipp med mina favoriter från förra året :P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar