torsdag 25 mars 2010

Träd i vägen

Jag har hamnat i något läge där det känns som att jag står still, typ som när man spelade Mulle Meck och det var "träd i vägen, nu kommer vi inte längre". Mitt träd ska jag ta mig förbi imorgon, därav mitt stilla stående, det är ett medvetet val. Även om det är intressant att plugga så är inte tentapluggande så kul :P så därför har jag medvetet valt att släppa allt annat för att jag MÅSTE plugga.. så med andra ord kan jag konstatera för er att min vårstädning är inte klar än!

Sedan måste jag ju bara konstatera att jag tycker jag var rätt duktig här om dagen, jag fick mig en ny klänning och ett par skor för 49 kr ;) haha...Student shopping kallar jag det! Ett presentkort och femtiokronor i fickan, så kan man lyckas bra ändå!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar