söndag 28 mars 2010

Dansbakis

Var vad jag sa till min vän att jag var i morse, två timmars intensivt dansande på Bygget och jag var rätt öm i hela kroppen när jag vaknade (en anings för dåligt intag på vatten då det vart riktigt svettigt i trängseln led jag nog också av) haha.. riktigt trevligt hade vi, kvällen till ära uppträdde gruppen "Waterloo" med Abba-musik också!

Sedan kan jag tala om att det är lite spännande att försöka göra sig fest fin mitt under "Earth hour" som vårt kära pensionat anmält sig till och släckte ner hela huset! Vi lyckades utan att se ut som katastrofer (eller ja, det kan jag ju egentligen kanske inte veta, men jag får hoppas på det!) Pensionatet vi bodde på är ett av ställena där jag arbeta när jag jobbade i Åre/Duved http://www.fjallporten.se/, sååå mysigt och familjärt och världens bästa mat! :D


Jag fick vara den längre för kvällen =)






Vår tomt där det förhoppningsvis ska bli stuga så småningom (vi har bara haft den i 7 år!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar