måndag 26 juli 2010

Full fart

Har haft en trevlig helg hemma, som varit full speckad, kan man säga! Ibland är jag expert på att försöka klämma in så mycket som möjligt, vilket resulterar i att jag är helt slut idag, men men det får man ta :) I fredags kväll när jag kom hem var det bara till att svida om och ta sig en tur ut på Sundsvalls dansgolv, svettigt värre (Sommaren 2010 = svettigt). Några timmars sömn och sedan bar det av till farmor och farfars stuga där det var full fart på pensionärerna, vi låg och solade och tittade på.. Tillbaka till stan och vi hade en trevlig grillkväll med vänner och mycket god mat :) Några timmars sömn var välbehövliga igen och jag lyckades sedan ordna en lunch åt mig, Jim och en tjej jag är kontaktperson åt innan det var dags för Linus födelsedagskalas! Helgen började närma sig sitt slut men jag hann äta en middag med mamma och pappa innan färd tillbaka till Dalarna, polkagrisen har åter gjort sitt jobb och tagit mig fram och tillbaka. När jag kommer hem igen är polkagrisen värd att åter bli helt vit igen tror jag!

Farmors fina blommor

Farfar har gjort en egen Boul bana där det tävlas och kan gå riktigt hett till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar