tisdag 20 juli 2010

HJÄLP!!

Jag behöver hjälp med en sak, det är ett nagellacks problem. Jag behöver inte hjälp med något färgval eller så, utan snarare, hur f*n ska jag få bort det?! Elin och jag tog oss ju råd att göra lite manikyr när vi var i Bratislava, det sitter kan jag lova, efter tre veckor ser det fortfarande ny gjort ut. Jag vill inte ens veta vad de använt på mina stackars naglar, men 15 minuters gnuggning med aceton hjälper inte kan ju meddela, och det var på en nagel.. mina tankar har nu gått över till lacknafta, låter dock drastiskt för ett nagellack, men hur får man bort det?? Någon som har något förslag??

Nu kanske ni undrar varför jag vill ta bort ett så bra och fint nagellack haha, men tyvärr får jag inte ha nagellack när jag jobbar (ingen som sagt nått än, men tänkte att det kan vara bra att få bort det innan de påpekar det!) annars hade det varit bra, fina naglar resten av sommaren! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar