måndag 12 juli 2010

Talang

Det är tur att jag har tränat att packa i en månads tid, det är en konst att packa och få med allt i en "back packer" ryggsäck.. igår fick jag utöva min nya talang i packande igen, att packa för fem veckor i Jims bil är i princip samma sak! Jag kan säga att det gick inte och jag fick prioritera min packning, får ta med resten sen..

Lite trångt, men tur man är liten i sånna här situationer.. :P


Glömde nämna att jag kom hem som brunett från vår resa... ;)

Jim och jag njuter vidare i värmen här i Mora, vi har haft en härlig eftermiddag vid siljan och ätit en god tre rätters middag ikväll, i morgon tar vi nästa vackra ställe vid siljan, Rättvik =)


------------------------

Grattis till körkortet Cajsa, jag är stolt över dig!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar