måndag 15 februari 2010

Längdskidor

Jag vill åka längdskidor med min lille bror, ett gott skratt förlänger livet säger man och gissa om han har förlängt mitt liv med många år på våra skidturer =) (Nu tycker nog inte han att det är lika roligt att jag skrattar så jag nästan kissar på mig, förlåt bror)

Men när han ligger under en gran och mer ser ut som ett plockepinn än en skidåkare, vem kan då hålla sig för skratt?! Eller när han ska stoppa farten på skidorna genom att köra på en stor snöklump och det hela slutar med att han flyger som en kanon kula över snöklumpen istället.. eller när han kommer hem med ett blåöga då han ramlat och fått skidan i ögat (hans kompis slog skidan i bakhuvudet istället..), men jag kan inte påstå att jag är så mycket bättre själv! Vi har helt enkelt bara roligt, det där med träning... äh.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar