måndag 8 februari 2010

Lyckligaste människan i världen

Det är jag det idag, utan att överdriva! haha
Den största stenen har nu lättat från mina axlar :D
Jag fick praktik plats idag, ni kan inte förstå vad det är underbart, efter allt sökande i flera månader och så får man ett "ja", det är knappt man tror det =)
(det är det jag hållt tummen för)

Jag har hoppat av glädje idag, nu är det bara att satsa på examen (var rädd ett tag att jag inte skulle få ta examen bara för att jag inte får praktik plats, hade varit lite snopet!)

Städning och tvättning är klart, nu är det bara att njuta =)

Dessutom har jag ikväll klarat att göra stålmannen på pilatesbollen (min utmaning i vår), dags att försöka hålla sig kvar lite längre nu då! =) Eller ge sig på dödsutmaningen, "knä böj på boll" hm.. För den som vill ha lite övningar är här en jätte bra sida: http://www.balansboll.nu/
Övning ger färdighet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar