lördag 20 februari 2010

Tips

Tänkte att jag så här nu i sportlovs tider kan tipsa om en rolig sak att göra i fjällen, kajting! Jag har aldrig testat det "på riktigt" utan gick en prova på kurs, men bara det var en tillräcklig upplevelse =) Det var när jag jobbade uppe i Åre som våra chefer körde iväg med oss till Storulvåns fjällstation och överraskade oss med denna kurs. Nu fick vi inte stå som jag gör på bilden utan vi fick sitta på backen med en annan person som satt bakom och höll i oss, och tur var det för jag lyfte från backen ändå!


Vår trevliga dag avslutades med ytterligare en överraskning från våra chefer, middag i Peak Performance huset =) (kan tillägga att dagen började med lunch på en resturang i Åre) Det är inte varje dag man blir så bortskämd! ;) kul =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar