torsdag 17 juni 2010

Bad luck

Idag var var tanke att ligga pa beachen, det har vi gjort, men vi hade tyvarr lite otur. Jag borjar historien med att i natt fick vi vara med om varsta askan i hela vara liv, det mullrade sa jag trodde husen skulle spricka och da ska vi inte tala om blixtarna. Men i morse nar vi vaknade var det stralande sol! Harligt tankte vi och sag framemot dagen, nar vi at frukost visade det sig att det var fler fran vart hostel som skulle till stranden sa vi bestamde oss alla for att aka dit tillsammans :) Nar vi kommer till Metron ar den stangd, jaha, vad gor vi nu, bussen var nasta allternativ. Vi gar ned till dar vi tror att vi kan hoppa bussen, dar visar det sig att det inte gar nagra bussar heller idag!! Sa tillslut lyckas vi ta reda pa att bussar och metro strejkar idag, anledningen tar jag nar jag kommer hem :P

Vi har alltsa inget annat val an att ga, tyvarr ligger den storre stranden for langt bort sa vi hittar pa en mindre. UNDERBART, sol och varme och ett underbart hav.. tror vi! Nu visar det sig att vi far inte bada i havet idag pa grund av regnet som var i natt, havet blir visst fororenat nar det har regnet.. sa det var varan dag vid den franska rivieran! Men vi fick sola i alla fall och jag kan meddela att vi har haft runt 30 grader varmt idag :)

Hela ganget, med de fina kepsarna vi fick pa mataffaren vi var in pa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar