lördag 26 juni 2010

Split, Kroatien

Helt plotsligt har vi en massa tid framfor en dator i vantan pa att fa checka in pa vart nya hostel i Split, sa jag gor ater igen ett forsok med lite nya bilder!


Var resa hit, var himla bra, vi lyckades fa en egen kupe med 6 platser i, sa det var bara att lagga sig raklang och somna, gratis sovplats detssutom, det kallas lyx a la tagluff. Men inget kan vara helt perfekt sa mitt i natten vaknar jag med panik over att jag inte kan andas, jag ljuger inte om det var 60 grader i den dar kupen.. Elin sov medan jag kampade efter lite luft, hon vaknade hon med sen, da hade jag lyckats fa upp fonstret och fa livet tillbaka. En salami macka pa det och vi somnade om, yr vakna, och da menar jag verkligen yr vakna klev vi av pa stationen i Split och far minst tjugo lappar upp tryckta under nasan, har raggas vi upp till om vi vill ha nagonstans att bo, tack och lov hade vi redan bokat och vi var nog varldens elakaste manniskor. Vi far gott gora det senare, kanske..

Jag och paven..

Midsommar middag i Zagreb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar