fredag 4 juni 2010

Farväl och på återseende

Fråga mig inte vart jag är för jag vet knappt själv snart! Fast just nu vet jag i alla fall att jag befinner mig hemma igen :) För ett litet tag...

Vi hade en trevlig fest i onsdags med både charader och sång, charader kan jag inte påstå att jag är någon stjärna på speciellt inte när man ska försöka konstruera "Sov gott, vakna torrt", klura på den ni.. jag lyckades tillslut!

Det är helt sjukt, rent ut sagt, att man nu gått tre år på universitet och därmed kan kalla sig arbetsterapeut.. jag tror inte riktigt på det själv än. Det var så konstigt att säga hej då till alla igår, som alltid är det både med sorg och glädje. Nu väntar något nytt i mitt liv, vi får väl se vad det blir!

Men först blir det mer fest!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar