måndag 14 juni 2010

Eiffel tornet

Som ni ser har vi lyckas att fa upp lite bilder, det far komma lite smatt i efterhand, sa hall utkik! Vi har idag lyckas tagit oss hela vagen upp i Eiffeltornet, och da ska ni veta att det jag avskyr mest ar hojd och hissar, vilket inte ar en bra kombination nar man ska upp dar. Efter att Elin och jag sjalv peppat mig en stund for vi upp, jag ar glad att jag gjorde det, inte alls sa farligt och en sju jakla utsikt fran 324 m vill jag lova!!!

Vart andra turistiska mal idag var katedralen i Notre Dame, kul att se och det finns ju inte ord som kan beskriva hur maktigt det ar!

Nu ar vi ratt trott i vara sma fotter sa vi far val se vad vi hittar pa ikvall, en dag kvar i Paris. Pa onsdag far vi soder ut i detta land dar allt vi uppfattar bara ar "petit" och vi har inte en aning om vad det betyder :S Trevlig kvall!!

Har ar nagra fler bilder:
http://www.resdagboken.se/Web/Apps/Gallery/TripGallery.aspx?id=227&epslanguage=sv&tid=400887

1 kommentar:

  1. Kul med tågluff, det hade jag också gärna gjort! Paris är fint, spenderade en weekend där och vi gick runt mest hela helgen :)
    Jag har bara varit utanför katedralen i Notre Dame, men den är verkligen som du säger mäktig!

    SvaraRadera