söndag 6 september 2009

En söndag

Vilken helg det har varit, skulle behöva minst en dag till egentligen för att hinna med allt + en vilodag ;)


I fredags var jag uppe hos mamma och pappa och hjälpte till lite med huset, sedan blev det filmkväll hos Jim där vi trängde in oss 13 stycken och avslutade kvällen på kebab city kl 02.00. En trevlig filmkväll, men filmen har jag förträngt, kommer inte ens ihåg vad den hette (den var inget jag kan rekomendera så långt kan jag säga i alla fall. Är det nått jag lärt mig är det att de här killarna är värdelösa på att välja film ;) hihi.. förlåt!)

I lördags blev det fortsatt målning en stund innan vi begav oss ut på crossbanan och norrlandsmästerskapen, blev en trevlig eftermiddag med några spännande heat. =) Tyvärr kom världens ösregn och njurunda blir minst sagt LERIGT då!

Kvällen avslutades men en liten tjejkväll med Elin och stadshusets dansgolv!
Jonas
Linus
Lerig strid om första platsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar