fredag 25 september 2009

T.G.I.F

"T.G.I.F." ("thank gud it´s friday") så skrev alltid min engelska lärare på högstadiet på tavlan på fredagar =)

Igår var jag på bio med en tjej jag är kontaktperson åt och såg Inglourious Basterds, en bra film, men jag tror jag satt på spänn mer än halva filmen och resten av den tiden satt jag med handen över ansiktet haha. Den är rätt rå om man säger så, här får man se allt...

(Här kan du läsa lite mer angående att vara kontaktperson: http://www.sundsvall.se/stodvardochomsorg/kontaktpersonforenpersonmedfunktionshindergorenvardefullinsats.4.3b6cd44910b197529fd800010630.html, ett bra sätt att få en liten extra slant samtidigt som man gör något bra!)

I helgen blir det kanske en sväng ut på crossbanan och om vädret tillåter så blir det en tur ut i skogen igen =)

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar