torsdag 17 september 2009

Eurotrip

Efter en väldigt trevlig kväll med mycket skratt har vi nu på ett ungefär bestämt vår rutt på resan, vi startar med att åka direkt till Paris och gör Frankrike i några dagar. Sedan far vi till Schweiz-kroatien-Grekland-Ungern-Slovakien och slutligen Polen. Så nu behöver vi hjälp med vad som kan vara värt att se på dessa ställen!!! Så är det någon som har tips, SKRIV!! =)

Jag fick ett mail, eller två mail idag, som jag har skrattat åt hela dagen idag. Jag tror jag håller på att bli tokig, eller jag är nog redan det. Saken är den att det var egentligen inte speciellt roligt, men när jag satt där på min handledares kontor och läste det höll jag ju på att dö av skratt (typiskt mig att skratta åt ingenting). Mail ett tyckte vi skulle prova adhd medicin för det skulle visst öka koncentrationen, när jag läste det fick jag någon bild i huvudet hur vi satt där med uppspärrade ögon och pluggade som tokar. Mail två, var nog en fel skrivning, men det lät så kul när jag läste det så då höll jag på att ramla av stolen "vi gör två fluggor på smällen". Tänk vad lite saker kan roa egentligen.. inte ett dugg roligt, men ändå så kul.. tur att ingen såg mig! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar