onsdag 23 september 2009

Knepigt fall

Det är något som hänt med min axel, inte nyligen, jag tror jag gått med den så i säkert snart 2 år. Men nu börjar det liksom märkas känner jag, så jag kanske borde skärpa mig och gå och titta upp den. Jag och en av sjukgymnasten där jag praktiserar konstarerade att den lär allt annat än hoppa ur led i alla fall då den är så jäkla stel, den sitter som gjuten... hehe. Men jag är ju lite sné och vind så det har väl med det att göra, kan inte förstå varför mina klasskompisar tyckte jag var ett knepigt fall vid våra rullstolsutprövningar, sen är jag en liten prinssesan på ärten i rullstolen med kilar och ullplädar "och gud" vet allt jag fick sitta på haha..

Men det ska ju vara en utmaning, eller hur!? Det är tur jag finns och ser till så att det blir det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar