tisdag 15 september 2009

Pluggkväll

Sitter här och försöker läsa "Informationshantering och journalföring i hälso- och sjukvården" från socialstyrelsen, jag lovar det är lika inspirerande som det låter :P Men det är ju en väldigt viktig del i arbetet så det är väl bara till att försöka...

Min pluggkväll börjar lida mot sitt slut, känner att jag har fuskat en hel del vad det gäller pluggandet, skärpning! Men det känns som att man kommer av sig lite när det varit sommarlov och sen gå direkt ut på praktik... men nu ska jag försöka ta tag i det.

Har i alla fall lyckats baka lite bröd ikväll mitt i pluggandet, mamma påstår att "bakningen" har hoppat över en generation. Här är det jag (och mormor) som förser mamma med nybakat och inte tvärtom ;)

Nej, nu ska jag nog plocka ner min tegelsten (occupational therapy) och sätta mig med lite te och nybakat bröd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar