fredag 11 september 2009

Städning

Jag skämtar inte om jag säger att jag nu städat i 4 timmar och fortfarande inte är klar, men i städningen har det ingått att bland annat måla element så då tar det ju lite tid. Sen har jag en liten katt som ska vara med precis ÖVERALLT där jag är, så hon är nu vit och fin på morrhåren av färgen..

Tänk vad snabbt tiden går, jag har redan praktiserat 2 veckor nu, helt otroligt.. nästa vecka är det dags för halvtidsbedömningen, får hoppas att jag skött mig.

Nu ska jag hoppa i duschen, sen ska mina fötter få något de har skrikit efter länge.. fotbad. Tar resten av städningen imorgon, men tänk så fint det blir när det är ny städat =)

Trevlig helg! Själv ska jag dejta målarpenseln i helgen om vädret tillåter..

Ställningsbygge, jäkla hus till att vara högt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar