tisdag 29 september 2009

Gamla "toyan" och jag

Även en skrot bil behöver kärlek och omtanke, det har jag gett min bil idag. Har städat den invändigt så nu är den så fin så fin (eller så fin den kan bli kanske man ska tillägga)! ;)
Den stora frågan är nu bara om jag ska våga att ta den genom biltvätten, första gången jag gjorde det lärde jag mig att denna bil inte klarar underspolning, höll knappt på att ta mig från biltvätten. Andra gången satt jag och höll andan när jag i backspelgeln upptäcker att det fladdrade lite väl mycket därbak, den finna "vingen" eller vad man ska kalla det, satt lite löst tror jag :P Men det mest troliga om jag tar den genom biltvätten nu är att det fryser på, sedan kommer inte mina bildörrar att tina upp förren till sommaren! (Kan säga att jag och bilen har haft en del äventyr tillsammans, som just frysta bildörrar en läääängre tid, vilket gör att det finns inget annat val än skuffen....)

Jag har inte bara städat bilen idag jag har även passat på att göra en liten omplantering av mina blommor jag haft på balkongen i sommar, lite återvinning blev det =)

+

=


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar