torsdag 17 september 2009

Torsdag, dagen före fredag (om ni inte visste;)

Vad var det jag sa, det är bara måndag och fredag.. imorgon är det fredag igen! Men jag klagar inte, alltid trevligt med lite helg. Imorgon ska jag ha träff med mina handledare, dags för halvtidsbedömning.. jag hoppas att jag skött mig, vi får väl se. Har fått en "egen patient" nu så den stackaren gör jag alla möjliga tester på nu för att få öva, så får väl se om jag får till något vettigt där =)

Nej, nu ska jag göra mig redo för att åka till Elin, vi ska laga lite middag tillsammans och sedan ska vi börja planera lite inför vår resa som vi ska göra till sommaren :D Vi har lite svårt att bestämma vilka länder vi ska åka till.. så vi får väl börja där. Om någon har något restips på länder och sevärdigheter i Europa blir vi glad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar