onsdag 2 september 2009

Klackarna i taket!

Denna värme som varit nu är ju helt otrolig, igår kväll vid kl 22 var det 17 grader varmt ute, jag passar på att NJUTA. =)
Har nu varit tre dagar på min praktik, jag trivs bra så jag hoppas att det kommer bli bra det här. Nu är det bara dags att försöka börja tänka i de "arbetsterapeutiska processerna" igen, men det ska bli kul.
Förra veckan gjorde jag en chansning, jag beställde mig ett par stövlar.. kruxet är att de är på 9,5 cm klack! Det här är inte riktigt min grej, jag gillar platta skor bäst. Men jag tänkte att jag måste lära mig att gå i ett par högklackade skor och min andra lilla tanke var att det kanske får mig att se äldre ut än 17 år och att de vill släppa in mig på krogen ;) haha.. den sista tanken vet jag inte vad man ska tänka om egentligen.. man borde kanske uppskatta att folk tror man är yngre, men om jag åtminstone får vara 18 då.. Men här om dagen hade jag kunnat spara 300 kr på det, så jag kanske inte ska klaga... Åter till klackarna, jag hämtade ut dem på posten idag, så nu blir det till att öva...

Så här mysigt var det på balkongen igår kväll, Jim kom förbi på en fika efter jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar