onsdag 30 september 2009

Abstinens

Ni anar inte vilken abstinens jag har... tänk vad gott, där ligger det mitt framför ögonen och retas, känner lukten i korridorerna på praktiken.. mm, vad det doftar gott, jag hade den i min hand, sen försvann den för jag fick dåligt samvete..nu får man ta till andra knep, men det blir inte lika gott...

Jag saknar en BRÖDROST!!!

Hoppas ni haft en bra dag!? Min har varit helt okej, lika förvirrad som vanligt (eller som nu för tiden, mer än vanligt). Har avslutat med ett skivstångspass ikväll =)

Nu ska jag läsa vidare om rullstolar, jag måste vara knäpp men bland det bästa jag vet är att få meka med rullstolar och se till så att de passar dem som sitter i, än är jag i "lära-mig-stadiet" men jäklar vad det är kul! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar