fredag 23 oktober 2009

Dagens pucko

Ibland går det lite fel när man tänker, lika bra att erkänna och jag bjuder på det..
Gjorde precis bort mig en aning, men jag förgyllde kanske någon annans dag. :P

Skulle ringa Telia då jag dels saknade en sida av fakturan (hade andra ärenden också). Så jag säger till kvinnan som svarar; Jo, jag saknar en sida av fakturan jag har s. 1 och 3 men inte 2.

Kvinnan svarar: Vänd på sida nr. 1...

P-U-C-K-O slår det till i mitt huvud. snacka om att man känner dig dum då man inte vänt på pappret och tittat efter..

men men jag gjorde kanske deras fredags-eftermiddags fika i personalrummet lite roligare idag ;)


Har bjudit in några vänner på middag ikväll så nu är det dags att börja förbereda lite tror jag! och bror min ville visst ha håret sitt färgat så jag ska agera lite frisör också..


Trevlig helg!

Så här kul kan det vara att åka skidor (apprå på tokigheter) :D Denna tur är oförglömlig, kanske går att förstå av korten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar