söndag 18 oktober 2009

Sköna Söndag

Sammanfattningsvis har det varit en väldigt trevlig helg, hoppas eran också varit bra! =)
Var en tevlig fest igår och danstävlingen var spännande att se, guud så duktiga de var att dansa!

Idag har jag haft lite fika här hemma med mormor, morfar, farmor, farfar, mamma och pappa, jätte mysigt att få träffa dem allihopa lite. Äppelpaj blev det dagen till ära, mums =)

Pappa passade på att fixa lite saker här samtidigt, så nu har jag fått upp mina två sista fönsterbrädor, ett lås till toaletten ;), "skyddet" till strömbrytaren på toaletten (nu behöver ni alltså inte vara rädda längre kära vänner när ni ska tända lampan där) och så fick jag stången i köket monterad.

Jag passade även på att måla klar min hylla till köket och lyckades få upp den idag också!

Mammas nya familje-tradition; Alla i familjen ska få en Arken affisch (Arken var en båt som pappa gjorde iordning till Hotell och Café, även kallad "Teaterbåten" och som fanns i Sundsvalls hamn)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar