fredag 16 oktober 2009

Helg

Tänk att det kan gå så snabbt att fylla en almenacka. Först har man veckan tom, vipps så är det fullt för hela veckan.. så tänker man, men den här helgen då ska jag inte göra någonting... å vipps så var helgen fylld med saker. Men jag klagar inte, det är kul att ha en massa saker att göra =)

Imorgon är det Street dance tävling på sporthallen där sverige eliten kommer och tävlar bland annat, så det kan man bara inte missa, det måste ses! Sedan blev jag bjuden på fest, så det ska bli trevligt. På söndag har jag bjudit in mormor, morfar, farmor, farfar, mamma, pappa och lille bror. Undra när jag ska hinna med att plugga?!

Nu blir det städdags innan filmkväll.

Den här bilden tycker jag är lite rolig, den är från studentbalen, titta in blicken jag har! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar