söndag 4 oktober 2009

Party tips!

Igår hade jag min "inflyttningsfest", hade inte tänkt mig någon större tillställning utan de blev de vanliga gänget men vips så var vi ändå 15 personer, mycket trevligt =)
Blev en lyckad och trevlig kväll, förutom att de sedan spö regnade och vi fick stå i kö läänge till Memento palace.. vilket några av oss gav upp till slut (vid den tidpunkten då håret gick att krama ur på vatten) och gick till stadshuset itsället. Där hann vi i alla fall med lite dans och att bli lite varm i kroppen igen.

Här kommer några "paty tips", himla roligt när man är några stycken =)

Den här leken gick ut på att spela spelet stack´em, man går laget runt och den som välter ska svepa (killarnas uppfining till lek)

Twister känner ni nog till allihopa sen dagis tänkte jag säga, himla kul på fest kan jag lova!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar