torsdag 8 oktober 2009

God kväll!

Har haft en trevlig kväll med besök av mamma, min plan var att städa ikväll, men kom av mig lite. Men det är som mycket trevligare med besök speciellt av mamma =)

Det är inte klokt vad dagarna går, känns som att man inte hinner mer än att kliva upp förren man ska gå och lägga sig igen. Imorgon har jag i alla fall fått lov av min handledare att stanna hemma och plugga, vilket känns himla skönt för min "plugg-lista" börjar bli väldigt låååång, har en hel del att göra där...

Apprå på att plugga, jag kommer få ett himla spännande jobb där man befinner sig ca 50% av tiden i patienternas badrum "mekandes" med en och annan toastol, det ni ;) haha

Nej, nu har jag inte tid att sitta här om det ska bli något gjort imorgon...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar