söndag 25 oktober 2009

Plugghelg

Denna helg har varit en riktig plugghelg, roligare än så har jag inte haft det. Men nu kan jag bocka av: Slutbedömning-sammanställning, Reflektionsdagbok och etiskt-dilemma. Bara examinationsklienten som ska skrivas klar nu. Går in på min sista praktik vecka nu, helt otroligt, 8 veckor har redan passerat..

Igår kväll blev jag bjuden på middag hos Jim, sedan blev det som egentligen skulle ha varit utgång för grabbarna en filmkväll, så jag stannade och började titta på filmen. Tack och lov så åkte jag hem efter en stund :P Dessa killar och filmer, nu hade de hittat någon värsting skräckfilm som de skulle se... jag klarar inte sånna filmer är bara att konstatera!

Nu blir det middag hos farmor och farfar! =)

Ha en trevlig söndag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar