torsdag 16 juli 2009

Bilar

Nu har jag slutat för idag, så då är det dags att börja packa inför Mora-trippen imorgon :) Blir visst ett stopp i Bollnäs då pappa ska titta på en bil, blir spännande och se vad det är. Jag har en pappa som tycker om den lite äldre varianten av bilar. Men eftersom jag är uppvuxen med allt detta motorintresse så är jag inte så sen på att hänga på längre, när jag var liten var det det värsta jag visste att måsta åka runt på crousing och bil-tillställningar (och för att inte tala om alla crosstävlingar). Nu tycker jag det är jätte mysigt och åker mer än gärna, tänk så man kan tänka om ;)
Vi har tillbringat väldigt många somrar i Rättvik och då så klart som alla bilfantaster känner till Classic Car Week. Har inte varit där på tre år nu då jag sommarjobbat, och nu saknar jag det! Men jobbar hela den veckan i år också..




Men Dalarna blir det i alla fall en liten sväng nu då :) Det är nog det bästa jag vet på sommaren, att få åka till Dalarna. Min morfar kommer därifrån, så mormor och morfar har haft sommarstuga där tills för något år sedan.



Lillebror och hans lilla bil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar