söndag 26 juli 2009

Hyllor..hm?!

Så var arbetshelgen slut, men jag börjar jobba kl 7.30 imorgon bitti igen, känns som att man lika gärna hade kunnat sova över på jobbet :P

Börjar känna mig lite trött nu, dessutom tog jag inte till vara på min sovmorgon imorse utan jag klev upp kl 7 och for till lägenheten innan jobbet.. men som det sägs, är huvét dumt får kroppen lida, men jag vill flytta in så snabbt jag bara kan! Nu är nästan alla flyttkartonger upp packade, problemet är att jag får ju flytta alla grejer 711 gånger fram och tillbaka eftersom lägenheten inte riktigt är klar och jag har haft alla grejer stående i ett rum i flera månader. Så nu ska det flyttas ut i rummet, för att flyttas tillbaka och så vidare..

Sedan har jag ett angenämt hyllproblem att lösa som jag gått och grubblat över hela dagen, behöver mer hyllor för alla böcker och pärmar, men så vill jag att det ska bli lite "mysigt" å inte ett kontor rakt av då jag tänkt ha massagebänken i det rummet, så det blir nog en dag på Birsta snart igen för att se om jag kan lösa detta problem.

Ett annat problem är tiden, det är 100 saker som ska hinnas med och jag är ledig 2 dagar i veckan.. jag har inte riktigt löst det där med att få tiden att räcka. Dock har jag bara 2 veckor kvar nu på sommarjobbet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar