måndag 6 juli 2009

Funderingar

Sitter och funderar på vilket av alla saker jag ska ta tag i... köpa färg till vitrinskåpet jag köpte förra veckan och som jag ska "snygga till", rensa mina papper som ligger över hela skrivbordet, börja på det där fotoalbumet som jag ska göra, läsa min bok, göra den där hemuppgiften som jag har tills på torsdag eller betsa klar hyllan jag började med igår..

Så här i det grå mulna vädret kan jag bjuda på en bild på några blommor jag planterat ;). I början av sommaren var jag, en kompis, mamma och min faster på en trädgårdsinspirationskväll på pilgården, så sedan fick jag lite inspiration över mina balkonglådor och så här blev resultatet, om jag får säga det själv är jag rätt nöjd med min skapelse.




Nej, nu blir det nog en tur till lägenheten för att städa lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar