tisdag 21 juli 2009

Massage

Det bidde en ny bil, pappa har nu köpt en Pontiac Bonneville -60, med den till samlingen så finns nu 7 bilar (+ en traktor och en lastbil) och en motorcykel (den är min!! :) i familjens ägo. Visst låter det som ganska normalt för en familj på 4..

Hade en fundering på att åka och pyssla på i lägneheten (ni måste ju fundera som jag håller på att tjata om denna lägenhet, saken är den att det tar lite tid = lång historia som vi tar en annan gång), men kom på att jag har en del att göra här hemma...

Dels har jag lovat mamma massage, jag gick en kurs förra våren och blev därmed diplomerad massör, så nu har jag köpt mig en massagebänk och utför massage på den som känner sig sugen på det! :) Sen skulle jag göra en rabarbersaft och så måste jag nog ta tag i och plantera om mina "på prov" tomater som jag ännu inte vet om jag kommer lyckas med, men dom växer..
Mina "på prov tomater" innebär att jag helt enkelt tog en vanlig tomat, skivade en skiva och la ner den i jorden. Jag har gjort det förr (med vanlig tomat) så jag vet att det växer, men denna gång har jag testat med körsbärstomat och jag har ingen aning om det tänker bli nått.

Men först måste jag slå en pling till min vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar