onsdag 8 juli 2009

Bokat en liten resa

Mamma, pappa och jag har bokat en liten resa. Inte direkt någon värsting resa, utan det blir en helg i Mora på vandrarhem nästa vecka :)


Ska bli trevligt och mysigt, jag tillbringade fem veckor i Mora i vintras/våras så det ska bli kul att åka ner nu. Men anledningen till resan är ju det bästa, vi ska se Marlena Ernmans (om det stavas så) premiärkonsert i Dalhalla, det blir häftigt hoppas jag :)


Imogon ska jag vara med i någon sorts undersökning om energidrycker, vet inte vad jag ska göra exakt, kanske provsmaka och diskutera energidrycker.. eller? hm, jag får iaf 400 kr för besväret så det ska jag nog klara av!


Fick en hemuppgift "Beskriv det senaste tillfället när du såg någon annan dricka energidryck".. vilket sammanträffande, denna bild tog jag i helgen på grabbarna..



Nej, nu ska jag ta och vandra bort till min vän för en promenad runt sjön!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar