onsdag 29 juli 2009

Underbara vänner :)

Jag har världens bästa vänner och jag är så glad att ni alla finns :)

Igår var min lediga dag så det blev en tur ut till Birsta, men fy vad hemskt det är just nu. Bland det värsta jag vet är att trängas med folk, igår var det halv dåligt väder, lön och semestrar alltså = alldeles för mycket folk på IKEA. Det blev det nödvändigaste och sedan får det bli en ny tur framöver. På eftermiddagen fick jag hjälp av Emelie i lägeneheten, på kvällen blev jag bjuden på tjejmiddag på alnö, mycket trevlig dag :)

Nu ska jag nog ta min tekopp och smörgås och gå ut och sätta mig för första gången på flera veckor, här är 19 grader varmt och sol nu. Typiskt, jag som ska jobba idag..



Frukost ute :) (det bästa på hela dagen är frukosten! hihi)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar