torsdag 30 juli 2009

Sol gör en glad :)

Tänk vad lite sol gör att man känner sig glad, att vakna på morgonen och se solen skina är underbart. Det spelar nog ingen roll om det är sommar eller vinter, jag blir lika glad. En härlig vinterdag med sol i fjällen är faktiskt ganska svårslaget, men en varm härlig sommardag på stranden är inte så fel det heller..

Valde att stanna hemma på förmiddagen och njuta av solen (ska snart åka och jobba) istället för att åka till lägenheten, så det blev en härlig promenad i skogen med sidsjön som avslutning och lite läsning i solen på altan. Om ni inte läst Stieg Larssons Flickan som lekte med elden (Millenium serien) kan jag varmt rekomendera dem, spännande!

Detta fina träd finns i skogen här, har funnits ända sedan jag var liten, men jag hängde aldrig mina nappar där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar