lördag 25 juli 2009

Timmar

Ibland är det mycket på en gång, jobbar idag (nej, jag sitter inte vid datorn på jobbet), utan jag har de så kallade "timmarna" vilket innebär att jag börjar klockan 7 på morgonen är "ledig" mellan 12-16.30 för att sedan hoppa på igen till klockan 21.30. Det blir en högst knepig dag vill jag lova, så sen jag lämnade jobbet för 45 minuter sedan har jag hunnit byta det punkterade däcket på min polkagris och göra en allmän genomgång av olja och grejer.. nu sitter jag och äter min lunch för att strax dra vidare till lägneheten innan jobbet igen.. där emellan skulle jag egentligen behöva hinna klippagräsmattan vid ett av pappas hus som växer som sjutton, sen var det den där målningen av sovrummet, och slipningen av listerna.. men fullt så effektiv tror jag inte jag klarar att vara till halv 5

Ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar