söndag 19 juli 2009

Dalhalla

Igår var vi på Marlena Ernmans premiärkonsert i Dalhalla, super bra var det :) Vilken röst den kvinnan har, att sedan få höra det i Dalhalla är en upplevelse bara i sig. Är otroligt vackert där och ljudet är en häftig upplevelse. Har ni möjlighet tycker jag absolut nu ska åka dit för att lyssna på en konsert.

Jag tycker även att hon gjorde konserten jätte bra, det var både opera och pop-opera a´la Voix, inte för att jag är ett stort opera fan men det var väldigt vackert och stämningen! Sedan gjorde hon lite show av det hela och avslutade hela konserten med att gå ner och simma i vattnet (vilket jag inte ens vill tänka på hur kallt det ska ha varit där!)


Fortsättningsvis på pappas bil köpande så tog han tåget till Mariannelund imorse från Mora för att titta på bil, så vi får väl se om han kommer hem med en bil.. fortsättning följer..


Mamma och jag packade ihop i Mora och for till Leksand istället, sedan har vi börjat vår resa norrut. Jag saknar redan Mora :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar