fredag 10 juli 2009

Regnet det bara öser ner

Så det blir en perfekt dag för att pyssla på inomhus idag, ska börja måla mitt vitrinskåp idag sedan är det en massa annat små pyssel som ska göras :)

Igår kväll var jag på den där maknadsundersökningen om energidrycker, det var rätt kul :) Kan dessutom avslöja att Red bull ska lansera två nya produkter och vi fick tycka till om dem, så när ni sedan ser dem i butikerna vet ni att Hanna varit med på ett "litet, litet, litet" hörn ;) haha

Den ena produkten är kanske inte så märkvärdig, en större burk bara. Den andra är en "energi shot", en liten shot energidryck som är utan kolsyra, jag som inte dricker energidrycker kan säga att den var väldigt lätt drucken.


Sedan hann jag även med en film hos Jens och Frida igår, Knowing, den var bra ända tills den spårade ur lite på slutet :P


Men apprå på film, en film man INTE ska se är Eden lake, det är den värsta film jag någonsin sett, man mådde psykiskt dåligt i flera dagar efteråt =/
Saften är nu klar och tappad på flaskor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar