lördag 18 juli 2009

Mora

Här är underbart härligt. Värmen är med oss så jag kan verkligen inte klaga, har legat och solat på stranden idag + att vi hunnit med en tur till Nusnäs och alla Dalahästar (lite turistig måste man vara, dock köpte jag mig en fin dalahäst där redan i vintras när jag var här så det bidde ingen häst idag!)

Nu är jag så gott som säker på att jag vill söka min sista praktik här igen, är så trevligt och dessutom trivdes jag bra på sjukhuset där jag gjorde praktiken. Hemma i Sundsvall lägger dom ju ner allt så jag orkar inte ens prova söka där.


Bilfärden ner igår vart något stressande, pappa skulle ju titta på en bil i Bollnäs, trodde han, när vi svänger av till Bollnäs upptäcker mamma att det står BORLÄNGE.. dessutom skulle de stänga kl 14 där där bilen stod och klockan var strax före 12 när vi kom till Bollnäs, så det var bara gasen i botten, vi han fram till kl 13.55 och då var bilen såld! Sedan fick jag sitta med dator och slå upp en massa bilannonser åt pappa då han bara klagar på minsta lilla som datorn inte gör som han vill (mamma och pappas idé med att ta med dator från början).


Nej, dags att börja göra sig iordning snart för färd mot Rättvik och Dalhalla.

Här är det vi bor just nu, jätte fint :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar