fredag 31 juli 2009

Resor..

Min far åkte till Rättvik i onsdags, min bror åkte igår och min mamma åkte idag (lustiga familjen? alla åker olika dagar hihi) .. Jag vill också åka, men har som tagit på mig ett extra pass på jobbet imorgon.. men jag tjänar pengar istället då! :)

Funderar på att försöka planera in någon sorts liten resa (blir nog inom landets gränser), vet inte riktigt vart man ska fara.. kanske jag skulle försöka pallra mig till Åre, skulle ju vara toppen kul att cykla ner för skutan igen (gjorde det förra sommaren), eller att rida islandshäst, jag skulle vilja fjällvandra lite också.. sikken tur att vi har tomt i Duved, men ingen stuga däremot ännu.. den har jag väntat på de senaste 6 åren (problemet med pappas tid, den räcker inte till så mycket annat än jobb).

En lång resa blir det däremot nästa sommar förhoppningsvis, en tågluff med Elin blir nog av :)
å på tal om Elin så lämnade min käre vän landet idag för en tre veckors resa på Afrikas slätter med en rosa liten buss! Hoppas du får det bra vännen!

Och när en lämnar landet, kommer två tillbaka.. Jim och Markus har varit på kryssning till St:petersburg med jobbet... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar