lördag 29 augusti 2009

Är huvudet dumt får kroppen lida..

.. eller är kroppen dum får huvudet lida, just nu funderar jag på vilket som stämmer bäst, eller rättare sagt så kommer det nog visa sig imorgon.

Från början:
1. Hanna vaknar tvär förkyld imorse (här har jag en kort teori om att jag får en gratis semester till Turkiet, vi tar den sen)
2. Hanna går in till stan i full vinterklädnad (tror att det är kallt) visar sig vara 18 grader
3. Gör lite ärenden på stan
4. Äter en lunch med Jim
5. Far ut till Birsta och gör ännu mer ärenden
6. Åker ut till Spikarna för att gratta Jims mormor som fyllt år
7. Går till ica i regnet med Elin
8. Lagar mat med Elin
9. Tittar på en dans film (typsikt oss att göra det!)
10. Blir inspirerad...
11. Fullt ös med att träna in dansen och hipp hopp gunget
12. Hanna är svettig som en gris och förkyld

Egentligen borde jag väl ha legat i soffan hela dagen.. men jag har lite svårt för att ligga still ibland :P

Vi får väl se imorgon om jag tar mig upp ur sängen, men jag MÅSTE BARA...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar