söndag 23 augusti 2009

Just dance =)

Alla krogar behöver en Hanna och en Elin, annars går dansgolvet i konkurs ;)

Igår blev som ni säkert redan förstått, en utgång. Först en trevlig middag med goda vänner, sen en förfest av toppklass! Fast våra förfester är alltid lite av det unika och himla trevliga ;) hihi
Lite BOB, gitarr, allsång och "stampa med Leroy" sedan är alla på topp och stämningen himla bra. Jag gillar speciellt det sista... DANSEN.. alla hoppar runt och plockar äpplen, svamp och rastar hundar, vilken syn! Jag skrattar alltid så jag får ont i magen och efter denna fantastiska dans då är man uppvärmd för krogen kan jag lova.

Men vägen till krogen brukar aldrig vara helt smärtfria i vårt umgänge. En kort sammanfattning av vår vandring till krogen: En fick hål i huvudet, en blödde på knogarna, en på kryckor, en med skadad fot, flera väldigt fulla, två som aldrig varit i Sundsvall och inte hittar och jag fick ett nytt namn; Sebbe.

När vi väl klev in på krogen sen, var dansgolvet helt tomt. Elin och jag såg chansen att ta över hela dansgolvet, så där for vi ut och dansade över HELA dansgolvet, jäklar vad vi dansade haha.. 10 minuter senare var dansgolvet fullt av folk.. ni ser, en Hanna och en Elin behövs för att styra upp det hela! =)
Nu ska jag göra mig i ordning för födelsedagsmiddag i Ängom hos farmor och farfar :)

http://www.snowpatrol.se/ (Här går några av våra upptåg att se)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar