tisdag 4 augusti 2009

Målar tagen

Ikväll har det varit full fart på målar fronten, mamma och jag har tagit tag i sovrummet. Tänk vad lite färg kan göra stor förändring, rätt imponerande ;)
I sovrummet finns två gamla linneskåp (lägenheten ligger i ett gamalt trä hus) som jag tagit tag i, jäkla dumt utrymme egentligen men jag tror jag fått lite ordning på det nu. Dessutom var det en hemsk snorgrön färg i de där skåpen/garderoberna men nu är det vitt och fint!


Nu har jag två lediga dagar framför mig, men tänk vad snabbt man planerar in all den lediga tiden, min almenacka är redan fullproppad, men det blir en del trevligheter med kära återseenden av vänner som är hemma över sommaren :)


Nej, nu ska jag krypa ner i sängen. Godnatt!



En härlig sommarkväll vid sjön

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar