söndag 9 augusti 2009

Men ibland kan man ha tur också!

Idag hade jag lite mer tur än igår, för det första, en lite lugnare morgon på jobbet än igår, nog för att det var svettigt ändå, men igår flöt jag nästan bort. Sedan hade jag timmar idag (det där rackarns långa passet) men då passade jag på att övertala Jim att vi skulle åka ut på Tranviken under mina lediga timmar. Helt klart det bästa jag kunnat göra idag! En svalkande vind (tyvärr kanske lite mycket vind och jag kom tillbaka till jobbet som ett sandmonster), sol, strand och goda vänner som anslöt. Kan knappt bli bättre.
Här kommer dagens riktga "tur", precis när jag kliver in på jobbet halv fem öppnar sig himlen och världens åskskur dundrar förbi!! ;)

Nu är sommarjobbet slut, men projekt måla mamma och pappas "lilla" hus tar sin början....

Imorgon får jag även riktigt "sätta tänderna" i lägenheten, hoppas att jag ska kunna flytta in den här veckan som kommer :)

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar