onsdag 5 augusti 2009

I Kamprads fotspår..

Nej, jag ska nog inte starta något nytt IKEA (skulle bli nå dumt som HANKAR, å vem vill åka dit?) utan jag har bokstavligen gått i hans fotspår idag. Jag skulle ut på IKEA och införskaffa lite saker, så var han där och jag var där..

Jag hade som sagt tänkt införskaffa lite saker idag, satt och gjorde en lista igår kväll på allt det jag skulle ha, jag och Jim åkte ut så vi var där till kl 10 (för att slippa alla glada semesterfira som bara bygger köer), väl på plats tänkte jag hitta de saker som jag inte ens orkade titta efter sist jag var där på grund av allt folk. MEN.. tror ni man finner det man ska ha. Svar: ibland ;)
Tillslut fann jag i alla fall det mesta, så nu är jag nöjd.

Nu ska jag göra mig iordning inför kvällens taco middag med gamla goda vänner :)

Tack för hjälpen idag Jim!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar