måndag 31 augusti 2009

Hyllor på plats

Idag har jag, kan inte fatta det själv, fått mitt alldeles egna bredband inkopplat! Det var på tiden, här har jag väntat i snart fem veckor och nu när skolan börjar då behöver man verkligen internet.. går inte så bra att genomföra distansstudier annars.. TV:n ska jag försöka med imorgon, den har jag väntat lika länge på, men den kan jag klara mig utan. (Här är en av anledningarna till varför jag inte ville ligga i soffan och vara sjuk i helgen, jag hade ju ändå inget att titta på hihi..)

Jag nämnde här tidigare i somras att jag hade ett angenämnt hyllproblem att lösa, det skulle vara mycket förvaring samtidigt som jag inte ville att det skulle se allt för "kontorigt" ut då jag ska ha min massagebänk i samma rum.


Så här blev resultatet med lillebrors hjälp (tänk vad bra det är att ha en lillebror som är snickare!) och min idé med att sätta "spottar" under för att få en riktigt bra arbetsbelysning. Så nu jäklar är det bara att plugga (och massera) på!!

Helt plötsligt fick jag två kissi-missar! (Hon älskar att leka med katten i spegeln)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar