torsdag 27 augusti 2009

Kvälls mys

Nu börjar jag att få lite ordning i lägenheten, saker börjar komma på sin plats! Det är himla kul att inreda precis som man vill, men det tar tid och jag håller på att bli tokig på alla små saker jag har.. så nu ryker det saker! :P Ordning och reda ska det vara. Men samtidigt förstår jag inte en sak, jag tycker jag har så himla mycket saker, men ändå saknar jag en hel del.. jag har t.ex. inga köks knivar (detta är en lite jobbig situation ibland så det är nog dags att införskaffa det!)


Det bästa med att mörkret kommer är att man får tända en massa ljus och bara mysa =)

Min lilla mys hörna med mormor och morfars gamla fåtöljer och lite släktbilder. Jag har fyndat gamla ramar (alla olika) och satt in bilder på familjen.

Vem har sagt att man är för stor för dockskåpet ;)

Nu ska jag göra mig iordning för en lunch hos mormor och morfar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar